Bezorging en levertijden

/Bezorging en levertijden
Bezorging en levertijden2018-05-30T10:39:09+00:00

Bezorgen van uw producten.
Onze producten worden bezorgd door PostNL. Bij vermissing beschadiging van u producten zijn wij verantwoordelijk voor u pakketje.
We verzoeken u om direct met PostNL en onze klantenservice om het probleem z.s.m. op te lossen.

Levertijden van Tunesstore
We leveren binnen Nederland en België, op elk gewenst adres m.u.v. postbussen.
U kunt ervoor kiezen om uw bestelling op te halen in onze showroom aan de
ambachtstraat 2 in Borne.
De levertijd bedraagt 24 uur bij bestellingen die betaald zijn via ideal en voor 17.45 uur geplaatst worden voor aflevering in Nederland en België.
Op maandag en zondag vinden er geen leveringen plaats.

Let op!
Wij zijn afhankelijk van PostNL wanneer er bij PostNL vertraging is kan het zijn dat u de bestelling een dag later ontvangt. We
verzoeken u de track en tracé goed in de gaten te houden.

Ik heb gekozen voor vooruitbetaling. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
Betalingen via Ideal of Creditcard zien wij direct binnenkomen deze orders (besteld voor 18.00 ) zullen gelijk verwerkt worden.
Omdat een boeking handmatig gecontroleerd moet worden is de gemiddelde verwerkingstijd van een een vooruitbetaling is tussen de 1 a 2 werkdagen.
Houdt dus rekening met een langere levertijd.

Ons bezorgschema voor leveringen in Nederland.

Maandag besteld voor 17.45 geleverd op dinsdag.
Dinsdag besteld voor 17.45 geleverd op woensdag.
Woensdag besteld voor 17.45 geleverd op donderdag.
Donderdag besteld voor 17.45 geleverd op vrijdag.
Vrijdag besteld voor 17.45 geleverd op zaterdag*

*op industriegebied kan het zijn dat uw bestelling op maandag of dinsdag aanboden word.

Ons bezorgschema voor leveringen in België.

Maandag besteld voor 17.45 geleverd op woensdag**.
Dinsdag besteld voor 17.45 geleverd op donderdag**.
Woensdag besteld voor 17.45 geleverd op vrijdag**.
Donderdag besteld voor 17.45 geleverd op zaterdag**.
Vrijdag besteld voor 17.45 geleverd op maandag/dinsdag*

*op industriegebied kan het zijn dat uw bestelling een dag later aangeboden wordt.

**deze tijden gelden alleen als er geen storing is of vertraging is bij post NL

Betalen is mislukt
Het kan zijn dat uw bestelling is mislukt, wellicht ging er iets mis bij het betalen.
Probeer het later nog eens.

Mijn probleem staat hier niet bij
Voor andere problemen met een mislukte bestelling of voor andere vragen: mail of bel onze klantenservice
via het contactformulier of telefoonnummer 074 – 8511901